Vandaag vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Vandaag vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Vandaag vertrek

Blijf op de hoogte en volg Nikki

11 Maart 2014 | Nederland, Nederland

Koffers gepakt, handbagage gepakt. Alle spuiten gehad, passpoort binnen, medicijnenpasspoort binnen. En de reis kan beginnen! Vanmiddag pakken we de trein naar Schiphol. Om half 8 gaan we vliegen naar Londen. En vanuit Londen naar Johannesburg. Gister zijn we ingecheckt. Kon je zelf kiezen waar je ging zitten, wat een gigantische vliegtuig is dat zeg. Straks ga ik nog even naar de stad laatste paar dingen halen en dan kan de reis echt beginnen! Ik ga de mensen hier wel ontzettend missen hoor! We hebben als het goed is daar WIFI dus jullie horen nog van mij! Tot snel!

• 11 Maart 2014 - 08:58

Edwin En Corinne :

Hoi Nikki, goede reis en veel plezier in Afrika !

• 11 Maart 2014 - 09:28

Marie Therese:

Hoi Nikki
    Spannend allemaal , goede reis ! ,
    jammer dat we elkaar zondag niet meer hebben gesproken.
    Heel veel plezier en ik hoop dat je een geweldige tijd zult hebben in z Afrika !
    Groetjes en xx Marie Therese

• 11 Maart 2014 - 10:44

Jesse Bos:

Veel geluk!

• 12 Maart 2014 - 07:55

Ruud:

Ha Nikki,
    Goede reis gehad naar het "donkere Afrika"?
    groetjes Papa xxx

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013