Manouska hike - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Manouska hike - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Manouska hike

Blijf op de hoogte en volg Nikki

16 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Gisteren hebben we de manouska hike gelopen. Een hike door de jungle heen. Duurde ongeveer 6 uur. De hike ging door water, door grotten waar je helemaap niks kon zien. Ik had een licht broekje aan dje niet meer zo heel licht was.... ook waren er 2 trappen waar je vanauf moest tijdens de hike. 1 hele stijle en 1 die heel los zat. We hebben een heel stuk langs de rivier gelopen was heel erg gaaf die stroom was wel heel erg sterk. We kwamen ook langs heel veel watervallen was echt heel erg mooi om te zien. Qua dieren hebben we niet veel gezien eigenlijk alleen bavianen. Die waren wel heel erg mooi om te zien. Toen de hike afgelopen was sliep iedereen in de auto
De hike was best vermoeiend. Toen we terug waren zijn we een voor een gaan douchen. Na de douche zijn we naar een ander kamp gegaan voor een braai (soort bbq) was echt super lekker maar wel heel erg machtig. Bij die mensen hadden ze bushbabies dat zijn die kleine spring diertjes met hele grote ogen. Dat was zo grappig zo'n beestje wat iedere keer rondspringt. Ik stop er mee voor nu we gaan ons verder klasrmaken voor het kruger park!!!!

• 16 Maart 2014 - 10:08

Lex:

He schat

dat klinkt echt super gaaf door jungle heen grotten in beetje klimmen
    Jij word dalijk de nieuwe Jane in de jungle haha.
    De spring dieren lijken me we gaaf.
    Heel veel plezier verder

Xxx mij

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013