Krugerpark - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Krugerpark - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Krugerpark

Blijf op de hoogte en volg Nikki

17 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vanochtend moesten we om 05.00 op staan. Lekker vroeg. Maar je moet wat over hebben om naar het kruger park te gaan. Om 06.00 zijn we naar het tankstation gereden om broodjes te halen. Voor nog geen 1 euro heb je al een heerlijk broodje. Ook moesten we wat te drinken halen. Daarna hebben we iemand opgehaald. Die heeft de hele weg niks gezegd als je wat tegen hem zei kreeg je een super droog antwoord terug en hij zat zo breed als het maar kon. Volgens onze docent is hij zo'n computer nurdie die alleen met computers overweg kan. Om 08.00 kwamen we aan in het kruger. Voor diegene die niet weten wat kruger is; hrt grootste wildlife reservaat hier. Het was echt ontzettend mooi! We hebben echt onwijs veel dieren gezien. Gisteren was het ongeveer 33 graden buiten. In de auto was het bijna 40 graden. Alles plakte en was lekker nat..... moet je er ook maar voor over hebben denk ik dan maar. De dieren die we gezien hebben zijn oma. Olifant, giraf, zebra, wildebeest, kudde van 500-600 buffels, leeuwen, steenbok, waterbok, impala, neushoorn, baviaan, nijlpaard, kudu, schildpad, kamelion en een paarduizend verschillende vogels. Was echt geweldig om te zien en super mooi. Om 18.00 gingen we het park weer uit. Het was wel vervelend dat je eigenlijk geen beenruimte in de auto had en dat het een dichte auto was (waarvan de ramen half open konden...). Toen we aankwamen in het park besloten we dat we buiten gingen slapen vanacht. Dus we hadden de bedden opgemaakt. Daarna gingen we eten we hadden broccoli, bloemkool (wortels en friet maar dat lust ik niet dus dat had ik niet gepakt) met kippenvleugels met een caramel toetje. Was echt super lekker die mevrouw die hier kookt kan rcht heerlijk koken.

• 17 Maart 2014 - 09:42

Inge(mama):

Hoi Nikki,

Ik heb ook safari gelopen vannacht, door ons huis. naar beneden.
    Ben twee honden tegengekomen, en een mega spin!
    En verder heel veel was!
    Maar het is allemaal erg mooi, dit is een ervaring die je nooit meer vergeet.
    Geniet er nog maar van!
    Ik weet nog steeds niet wat er onder die boom ligt, ik laat het je wel zien als je thuis bent!!

groetjes Inge.

• 17 Maart 2014 - 11:06

Lex:

He schatje

Klinkt super mooi. Fijn dat je het zo mooi hebt geniet ervan. Zul je nooit meer vergeten.
    Dat eten klinkt wel goed haha.
    Ik heb alleen een luipaard gezien ligt bij ons onder trap haha.
    Veel plezier schatje

Xxxxxx mij

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013