Safari! - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Safari! - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Safari!

Blijf op de hoogte en volg Nikki

14 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Dinsdag nacht hadden we het goede idee om buiten te slapen. Onder de sterrenhemel (ze hebben hier een uitkijkpost waar je ook kan slapen) we zijn om 03.00 nachts naar de hut gegaan omdat het aan het stormen was. Na het ontbijt (vage kaas en plakbrood) kregen we een les over de dieren in de jungle. Daarna gingen we op wandelsafari! Het regende en we hebben geen zoogdieren gezien. Wel geel veel vogels en spinnen gezien. Ook hebben we heel veel sporen gezien zelfs van het luipaard. Was echt heel gaaf. Daarna zijn we even naar de stad gegaan om inkopen te doen. In de bus en naast de bus lagen overal snoeppapiertjes. Mijn hoestsnoepjes. De apen zijn de bus in gegaan en hebben de snoepjes eruit gejat. Les voor volgende keer laat niks qua snoep in de bus. Die apen zijm echt erg ze jatten alles wat ze kunnen. En als je er wat aan probeert te doen bijten ze jem maar ze zien er wel leuk uit die apen. Na de middag hebnen we nog meer les gekregen en toen gingen we een bussafari doen. We hebben impala's, giraffen, olifanten, leeuwen, waterbokken en kameleonnen gezien. Was echt super gaaf. We hebben in het donker naast de olifanten gestaan om ze te observeren. Er liep een hele kleine tussen was echt zo lief. Heel leuk en gaaf om te zien. Vandaag gaan we een wandelsafari doen en daarna een paardrij safari. Ik zit bij de groep van 4 (de groep die niet kan paardrijden)

• 14 Maart 2014 - 07:39

Edwin:

Klinkt geweldig allemaal, je maakt veel leuke, spannende en interessante dingen mee ! Geniet er maar van. Veel plezier nog en maak maar veel mooie foto's !

• 14 Maart 2014 - 08:05

Inge(mama):

Hoi Nikki,

Echt gaaf, vooral die foto van die grote spin!!

Groetjes Inge en Ruud.

ps. Als je bij ons langer dan tien minuten op de wc zit, breken we de deur ook open!!!

• 14 Maart 2014 - 08:57

Vera Van Dulmen:

Leuk om te lezen allemaal meis geniet er lekker van en we zien je snel weer! Xx Vera en Anthony

• 14 Maart 2014 - 09:05

Lex:

He schat

Blij dat je het zo fijn in orde hebt. Jaa tis wat apen, lopen hier op de bouw
    Ook zat rond, ze stelen van alles haha
    Weer een mooi verslag schat. Veel plezier vandaag

Xxxxxxxxx mij

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013