Koffers (bijna) gepakt! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Koffers (bijna) gepakt! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Koffers (bijna) gepakt!

Blijf op de hoogte en volg Nikki

09 Maart 2017 | Nederland, Nederland

De koffer is zo goed als gepakt. De laatste dingen gaan er morgen in en dan kan de reis beginnen! We mogen 15 kilo meenemen, best veel dacht ik. Tot ik erachter kwam dat mijn koffer leeg best veel woog. Balen, minder souvenirs mee terug dan maar. Gelukkig heb ik nog 5 kilo ' ruimte' in mijn handbagage :). In Marrakech gaan we workshops geven aan Marokkaanse studenten en docenten. Wij gaan veldwerk met ze doen. Lekker buiten geleedpotigen zoeken, ordenen en determineren :). Ik heb er zin in en ben heel benieuwd hoe het gaat lopen door de taal barriere. De dag erna worden we gekoppeld aan een Marokkaanse student en dan gaan we samen een les voorbereiden en op de stageschool van de Marokkaanse student geven. Verder gaan we nog veel scholen bezoeken, een wandeling maken en natuurlijk ontzettend veel lol maken! Ik ben ontzettend benieuwd naar deze reis en heb er heel erg veel zin in!

  • 09 Maart 2017 - 21:59

    Edwin:

    Goede reis en veel succes :-) !

  • 09 Maart 2017 - 22:19

    Corinne:

    Lieve nikki
    Heel veel plezier daar en uk wens je een goede reis.
    Geniet ervan. Gr

  • 09 Maart 2017 - 22:34

    Kristel:

    Lieve Nikki,

    Super veel plezier met deze gave uitdaging!
    Fijne reis en zorg voor een leuke tijd daar !

  • 10 Maart 2017 - 07:27

    Ruud :

    Goede reis en heel veel plezier!

  • 10 Maart 2017 - 16:30

    Jan Berkel:

    Geleedpotigen? Spinnen en zo, Nikki? Stoer!
    Ik wens je een goede reis, en vooral heel veel plezier in Marokko!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 426
Totaal aantal bezoekers 90665

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 17 Juni 2017

Zwitserland

10 Maart 2017 - 18 Maart 2017

Marrakech

11 Maart 2014 - 22 Maart 2014

Zuid-Afrika

27 Maart 2013 - 02 Juni 2013

Reis naar Spanje

Landen bezocht: