Workshops - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Workshops - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Workshops

Blijf op de hoogte en volg Nikki

14 Maart 2017 | Marokko, Marrakesh

Gisteren hebben we een school bezocht waar we onze workshop gingen geven. Echter was er een probleempje de studenten konden ze niet regelen dus in plaats van de studenten hadden ze afgestudeerdeen studenten geregeld. Er werd verteld dat de studenten iets ouder waren. Bleek dat ze tussen de 30 en 50 jaar oud waren. Dat wad wel even gek. Eenmaal aangekomen werden we naar een grote zaal gebracht. Daar werden we welkom geheten en daarna konden de workshops beginnen. Onze workshop was de eersteerste ronde al. Het ging echt super goed en iedereen deed super enthousiast mee. Heel leuk om oudere mannen in pak met een vlinder netje door de tuin te zien rennen. De Marokkaanse mensen deden echt super goed mee heel erg leuk! De workshop was echt een succes! Daarna ben ik naar een andere workshop geweest en toen hadden we pauze. Buiten waren de lekkerste drankjes en broodjes neergezet heerlijk! Toen hadden we nog een workshop waar we spelletjes gingen doen en dat was ook super leuk! Na die workshop hadden we een nabespreking en toen lunch (3 gangen diner) we hebben op z'n Marokkaans gegeten dus met je handen! In de avond lekker over de markt gelopen en een lekker kopje koffie gedronken!

Vandaag hadden we ook workshops en morgen gaan we naar scholen toe. Beetje jammer dat 3/4 van de groep ziek is en vandaag niet mee is gegaan maar goed dat was niet anders. Ik heb hele erge buikpijn en heb last van mijn darmen. Netzo als de rest. Ik denk dat we allemaal iets verkeerds gegeten hebben. Twee dagen geleden was het eten namelijk best wel apart we aten naast een slager dus de geur was al niet al te best en het eten smaakte ook niet super goed.

Wat mij verder opvalt is dat ze hier als gekken rijden in het verkeer. Alles toetert en schreeuwt naar elkaar en ze rijder continu door elkaar heen. Het oversteken is echt een vak apart. Vanavond gaan we naar een vegetarisch restaurant (ik neem denk ik alleen thee) en daarna leuk over de markt heen lopen.

Al bij al heb ik het hier onwijs naar mijn zin! Het is een beetje jammer dat mijn darmen zo gek doen en dat de douche niet warm wordt en dat iedereen continu met je op de foto wilt maar goed daar wen je vanzelf aan!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Marrakesh

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 90680

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 17 Juni 2017

Zwitserland

10 Maart 2017 - 18 Maart 2017

Marrakech

11 Maart 2014 - 22 Maart 2014

Zuid-Afrika

27 Maart 2013 - 02 Juni 2013

Reis naar Spanje

Landen bezocht: