Zwitserland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Zwitserland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Zwitserland

Blijf op de hoogte en volg Nikki

24 April 2017 | Nederland, Nederland

Over goed 6 dagen is het zo ver, dan zit ik in Zwitserland. Momenteel ben ik met mijn minor bezig, de eerste helft zit er al op en de tweede helft begint bijna. Voor de tweede helft moesten we een stage kiezen, dit kon binnen of buiten Nederland. Ik heb er voor gekozen om samen met een klasgenootje naar het buitenland te gaan. Ik ga naar Sent.

Het hotel waar ik verblijf heet Val-Sinestra. Dit hotel ligt op een prachtige locatie midden in de alpen. Ik ga een onderzoek doen naar de fauna van de Alpen. Ik wil ook een educatief programma voor kinderen/jongeren opzetten maar hoe ik dit ga doen weet ik nog niet.

Ik heb er in ieder geval enorm veel zin in en ben heel benieuwd hoe ik het daar ga vinden!

• 24 April 2017 - 16:50

Niels:

Zozo

• 24 April 2017 - 16:59

Mier:

Gaafhoor!!! Weer een nieuwe ervaring rijker!!

• 24 April 2017 - 17:59

Edwin:

Goede reis en veel succes in Zwitserland ! Staan de bergschoenen al klaar ?

• 24 April 2017 - 18:35

Paul:

Gaaf meid.
    Geniet ervan.
    Veel succes met de opzet.

• 30 April 2017 - 12:04

Mth:

Hey Nikki, heel veel plezier en succes met je stage in Zwitserland ! Ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat daar. Groetjes Marie Therese