Aankomst & sneeuw! - Reisverslag uit Scuol, Zwitserland van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Aankomst & sneeuw! - Reisverslag uit Scuol, Zwitserland van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Aankomst & sneeuw!

Blijf op de hoogte en volg Nikki

01 Mei 2017 | Zwitserland, Scuol

Zondag ochtend om 10.00 werden we opgehaald op het station in Venlo. De reis duurde in ongeveer 9 uur (met tussenstops erbij). De meneer die ons naar het hotel bracht is ontzettend aardig. De reis verliep goed en we hadden geen file's of andere problemen.

Toen we bij het hotel aankwamen viel het me op dat het hier echt prachtig is. Het hotel ligt op een berg (1,5 km hoog) en het uitzicht is heel erg mooi. Er zijn (bijna) geen gasten dus het is hier (nog) erg rustig. Over ongeveer 3/4 weken komen er (meer) gasten. We zijn dus erg op onszelf aangewezen. Toen we er net waren liet iemand ons onze kamers zien. Mijn kamer is niet erg groot maar heeft alles wat een kamer nodig heeft. Het bed ligt prima en het uitzicht is heel mooi! Na een biertje zijn we naar bed gegaan, ik heb niet zo geweldig geslapen maar dat komt nog wel!

Vanochtend hadden we om 10 uur een gesprek met onze begeleider, het hotel is echt een doolhof (ik ben gisteren verdwaald) maar we waren op tijd! Helaas kunnen we nog niet beginnen met ons onderzoek naar geleedpotigen omdat het sneeuwt, daarom gaan we nu iets meer werken zodat we over 4 weken wat meer vrij hebben voor ons onderzoek. Vandaag hebben we wasdienst gehad, we konden zelf muziek aanzetten dus het was prima te doen!

Het hotel is heel erg mooi maar zoals ik al eerder zei echt een doolhof! De omgeving is echt prachtig en het sneeuwt. We hebben net een wandeling gemaakt door de sneeuw. Helaas mogen we niet overal komen ivm lawine gevaar, er is al een lawine gevallen en de sporen daarvan kan je duidelijk zien. Ik vind het met de sneeuw wel wat hebben en ik vind de omgeving heel mooi, ik kom helemaal tot rust hier!

  • 01 Mei 2017 - 20:08

    Inge:

    Hoi Nikki!

    Leuk dat het sneeuwt!
    Hier hebben we last van regen.....en het landschap is niet zo mooi!
    Geniet nog maar van de sneeuw, als het gaat dooien is het denk ik ook daar drassig...
    Ik hoop dat je dan alsnog iets van die geleedpotigen kunt vinden!!

    groetjes Inge!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Scuol

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 90658

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 17 Juni 2017

Zwitserland

10 Maart 2017 - 18 Maart 2017

Marrakech

11 Maart 2014 - 22 Maart 2014

Zuid-Afrika

27 Maart 2013 - 02 Juni 2013

Reis naar Spanje

Landen bezocht: