Wandelen, zon, en Italië! - Reisverslag uit Scuol, Zwitserland van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Wandelen, zon, en Italië! - Reisverslag uit Scuol, Zwitserland van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Wandelen, zon, en Italië!

Blijf op de hoogte en volg Nikki

27 Mei 2017 | Zwitserland, Scuol

De laatste week staat in het teken van wandelen, zon en Italië. Ik ben veel vrij geweest dus heb ook veel kunnen ondernemen. Ik ben naar Zuort gelopen via een heel leuk pad. Ik heb eerst een stuk samen met iemand anders gelopen, maar hij wilde graag omhoog en dat wilde ik niet dus toen ben ik alleen verder gegaan. Eenmaal aangekomen in Zuort wilde ik weer terug wandelen naar het hotel (ongeveer 30/40 minuten Nikki tempo). Het is een prachtig pad met hangbruggen! Nog voordat ik bij de 2e hangbrug aankwam kwam ik twee vrouwen van het hotel tegen, of ik zin had om met ze mee naar Zuort te wandelen, ach waarom ook niet de zon scheen en het was een prachtige dag. Dus voor de 2e keer aangekomen in Zuort. Toen zijn we gaan zitten en hebben we met ons 3 een notentaartpunt gedeeld (specialiteit van de omgeving, echt die taarten zijn fantastische).

Na Zuort zijn we naar Vná gelopen via de hoofdweg. Dan kan ik tenminste een beetje om me keen kijken (omdat ik anders door mijn onhandigheid val). Het was echt heerlijk weer. De dames wilde in Vnà nog wat drinken, ik niet, dus ik liep alleen verder. Ik wilde de korte weg naar het hotel nemen... maar ik ben dus niet zo heel goed in navigeren (heb ik van mijn moeder) en heb dus de lange weg gekozen. Die overigens heel mooi was!

De dag erna (of daarna) zijn we met 4 personen en een hond naar Merano gegaan in Italië. Echt een prachtige route er naar toe, we hebben ongeveer 10 kastelen gezien en een klooster, echt prachtig. Eenmaal aangekomen heb ik een lekker Italiaans wijntje gedronken (en daarna nog een). We hebben heerlijk door de stad gewandeld en genoten van het weer! Rond 17.00 kregen we honger en zijn we lekker een pizza gaan scoren. En na de pizza heb ik een lekker kopje echte italiaanse koffie op! Heerlijk!

Die dag daarna hebben we aan onze versagen gewerkt, ik ben nog steeds heel druk met de vogeltjes. Ik zit nu op de 54 pagina's en ik verwacht ongeveer 80 pagina's te hebben aan het einde. Dus ik ben nog wel even zoet!

Verder ben ik nog in Scuol geweest, lekker stukje gewandeld en bronwater gehaald (wat goed voor je moet zijn maar wat heel bijzonder smaakt)....

Zoals jullie kunnen lezen vermaak ik mij hier nog prima! :).

Maar het allerleukste is dat Lex morgen komt!!!!! Die melde vorige week dat hij langs zou komen, echt heel leuk!

  • 27 Mei 2017 - 17:10

    Edwin:

    Wat fijn dat Lex langs komt ! Geniet ervan samen.

  • 27 Mei 2017 - 18:03

    Inge:

    Hey Nikki
    Ik lees het wel weer, je verveelt je niet. En ja jou moeder is ook heel goed in de weg wijzen. NOT...

  • 30 Mei 2017 - 11:36

    Moeder Inge:

    Hoi Nikki!

    Fijn dat je het naar je zin hebt.
    En het voordeel van een keer een andere route is dat je weer wat nieuws ziet!! lang leve de Tom-Tom!!!!
    Doe Lex de groeten,

    groetjes inge.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Scuol

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 90697

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 17 Juni 2017

Zwitserland

10 Maart 2017 - 18 Maart 2017

Marrakech

11 Maart 2014 - 22 Maart 2014

Zuid-Afrika

27 Maart 2013 - 02 Juni 2013

Reis naar Spanje

Landen bezocht: