3 weken - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu 3 weken - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

3 weken

Blijf op de hoogte en volg Nikki

14 Mei 2013 | Spanje, Los Gallardos

Gister duurde de stage nog precies 3 weken, nu nog 2 weken en 6 dagen. De tijd gaat echt ontzettend snel hier. Ik wil nog niet weg!

Ik heb het hier echt enorm naar mijn zin, de mensen zijn super leuk en de honden zijn ook heel erg leuk!

Dingen die ik hier heel erg ga missen:
- Weer!!!!!
- Omgeving
- Honden
- Mensen
- Sfeer
- Zelfstandig zijn

Dingen die ik niet ga missen:
- Water flessen, het water komt hier niet uit de kraan..
- Het eten, de Spaanse keuken valt heel erg tegen
- Dat je overal lopend heen moet

Oftewel ik wil nog niet weg!
Al moet ik zeggen dat ik mijn familie, vrienden en mijn hondjes natuurlijk wel heel erg mis!

Vandaag:
Tessa en ik waren vandaag vrij, ik had vannacht best slecht geslapen (laat naar bed) en viel rond 8 uur in slaap. En rond half 1 stond ik op. De dag begon best slecht qua weer. Hele ochtend regen gehad. Toen zijn er 6 honden bij de poort gedumpt en heb ik geholpen bij quarantaine. In de middag zijn Tessa en ik naar Turre gelopen, zijn we een aantal kroegjes langs geweest en hebben we wat boodschappen gedaan was erg gezellig.

Nu net is Fuxia (de hond die in de plastic zak aan het hek gebonden was) ontsnapt. Ze is vandaag in een nieuw verblijf gezet met Sebbie en Lotus (ook honden die ik gevonden heb) dus we moeten nu wachten wat we met haar gaan doen! Het werk gaat hier gewoon door, ook buiten werk tijd haha!

• 14 Mei 2013 - 21:15

Ruud:

Moet je ook douchen met flessen water?

• 14 Mei 2013 - 21:21

Inge:

Hoi Nikki,

Ik denk dat je niet langer moet blijven, want anders wordt je veel te bruin!
    En wij zijn nog erg wit, we hebben nog bijna geen zon gehad, dus als je terugkomt neem dan de zon mee!!
    Verder vind ik het erg stil in huis, en we missen jou kookkunst op zaterdag!
    Heb je al zin in champignonsoep?