Laatste werkdag - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Laatste werkdag - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Laatste werkdag

Blijf op de hoogte en volg Nikki

30 Mei 2013 | Spanje, Los Gallardos

Morgen is mijn laatste werkdag. Ik heb er aan de ene kant heel veel zin in maar aan de andere kant totaal niet. Het is heel erg definitief en ik heb geen zin om te gaan. Gewoon echt niet. Ja ik mis mijn vrienden, fam, honden, en al die zooi wel. Maar ik vind het hier veel te leuk.

We zijn nu langzaam aan afscheid van iedereen aan het nemen. En dat valt me nog best wel zwaar. Ook het afscheid van de hondjes gaat me nog zwaar komen te staan ben ik bang. Het idee dat je gewoon heel veel voor ze hebt gedaan en ze dan weer in de steek moet laten is vervelend. Maar je weet dat ze allemaal een goed huisje gaan vinden! Naja dat hoop je.

Morgen gaan we uiteten met onze stagebegeleiders daar kijk ik al wel naar uit. Lekker uit eten! Haha. En het gaat ook wel gezellig worden, die Amerikanen hebben echt hele leuke humor ze kunnen echt leuk vertellen. Dat ga ik hier ook enorm missen.

Morgen sta ik voor de laatste keer bij HB en daarna bij Front. Zaterdag zijn we vrij, kunnen we inpakken nog even snel naar Turre kijken of we daar wel wat souvenirtjes kunnen halen.. en anders pech, want je kan hier niet echt shoppen ofzo dat vind ik echt heel erg jammer.. maar het is wel goed voor mijn bankrekening!

Wat zaterdag ook nog op de planning staat: Afscheid nemen van iedereen........................................................

En dan zondag om 5-6 uur opstaan om vervolgens om 7 uur hier weg te rijden. En dan gaan we weer naar het lekker warme Nederland. Ik mis de zon nu al als ik daar aan denk....

Kort samengevat:
Ik wil niet weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • 31 Mei 2013 - 06:59

    Ruud:

    Hoi Nikki,
    Die 10 weken zijn ongetwijfeld voorbij gevlogen!
    Het is goed om op een hoogtepunt te stoppen, dan hou je er alleen maar goede herinneringen aan over.
    Ik kan me voorstellen dat je het idee hebt, dta je de hondjes in de steek laat, maar ik weet zeker dat de volgende sragiaires er net zo gek mee zullen zijn. Trouwens: thuis staan ook 2 hondjes, vol ongeduld op je te wachten (als ze je tenminste nog zullen herkennen!!-grapje!), we zullen zondag wel zien...........
    Ik ben blij voor je, dat je het zo goed naar je zin hebt gehad.

  • 31 Mei 2013 - 13:34

    Inge:

    Ha Nikki,

    Je neemt de zon mee naar Nederland, want het wordt hier eindelijk iets warmer.
    En je hebt een super mooie ervaring opgedaan in Spanje waar je altijd met veel plezier aan zult terugdenken.
    Tja, en dan gaat het gewone leven weer verder!

    tot zondag!

    groetjes Inge.(en Niels)

  • 01 Juni 2013 - 12:50

    Mieriee:

    heeeee kind,

    Je mag niet zeuren want je gaat mij weer zien!!!! Is dat niet geweldig! ;)
    Maar maak gewoon een foto van elk hondje en hang ze op je muur! probleem een beetje opgelost! of je neemt ze mee, maar dat willen onze ouders niet.
    Maar have fun op je laatste dag! en totmorgen! ;)

    x je zuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Los Gallardos

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 90715

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 17 Juni 2017

Zwitserland

10 Maart 2017 - 18 Maart 2017

Marrakech

11 Maart 2014 - 22 Maart 2014

Zuid-Afrika

27 Maart 2013 - 02 Juni 2013

Reis naar Spanje

Landen bezocht: