Weer in Nederland - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Weer in Nederland - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Weer in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Nikki

03 Juni 2013 | Spanje, Los Gallardos

Gister ging om 06:00 de wekker (niet dat ik veel geslapen had, maar goed). Om 07:15 moesten we van The Shelter vertrekken. Helaas. Koffers klaar gezet, huisje nog een laatste keer gecontroleerd. Nog even snel af gewassen en toen moesten we toch echt gaan. In Almeria zijn we meteen in gaan checken. Ging allemaal goed, daarna even koffie gedronken nog even het winkeltje in geweest en toen naar de douane. Ik werd natuurlijk gefouilleerd, dus al mijn drugs, wapens en al die andere illegale meuk kon helaas niet mee.

Toen hebben we nog 30 min op het vliegtuig gewacht. Toen het vliegtuig er eenmaal was was het toch nog een heel gedoe om met zijn 3en naast elkaar te zitten. Er was gelukkig nog wel plek vrij! Ik ben in het midden gaan zitten, zodat Tessa en Teuntje mijn handen goed fijn konden knijpen. De vlucht ging erg goed, niet neergestort of wat dan ook.

Eenmaal aangekomen in Duitsland moesten we onze koffers nog terug zien te krijgen. Dat ging gelukkig ook allemaal goed.

Daarna gingen we door naar ons welkomst comité! Ik was heel erg blij om iedereen weer te zien en vond het ook heel erg leuk dat Marijke en haar vader er bij waren!

Toen we thuis kwamen was Asca heel blij om me te zien Rocco deed een beetje raar, alsof hij me niet zo goed herkende. Toen ik in de keuken stond had hij toch wel door dat ik het was, toen werd ik helemaal omvergesprongen had ik een herder bovenop me! Heel gezellig.

In de avond zijn we uit eten geweest, was ook erg lekker!

Vanochtend werd ik om 5,6,7 en 8 uur wakker. Heerlijk... maar ik was wel blij dat ik in mijn eigen bedje sliep! Ook wel leuk dat mijn kamer verbouwd is, als verassing door mijn ouders gedaan! Echt ontzettend leuk! Daarna ben ik even de stad in geweest, sokken, shampoo enz. gehaald. En tot slot bij Marijke geweest was ook heel erg gezellig!

Ik ben op zich wel weer blij om in dit warme kikker landje te zijn maar ik mis Spanje nog steeds heel erg!


  • 03 Juni 2013 - 21:11

    Edwin:

    Leuk dat je weer terug bent, en dat je het goed naar je zin hebt gehad in Spanje !

  • 03 Juni 2013 - 21:46

    Marijke:

    Hai Nikki!

    Ik ben echt super blij dat je weer in Nederland bent! En ja ik weet het, de zon is hier ontvoert naar Spanje... vandaar, jammer dat je hem niet terug hebt ontvoert naar Nederland haha, aangezien jij hier verkleumd in het koude Nederland.

    Ik vind het echt leuk dat je een super tijd in Spanje hebt gehad en ik vind het leuk om naar al je leuke verhalen uit Spanje te luisteren, ik zie echt dat je Spanje mist maar ik weet zeker dat je weer een keer terug komt. Verder vond ik het vanmiddag ook gezellig haha ;).

    xx Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Los Gallardos

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 90715

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 17 Juni 2017

Zwitserland

10 Maart 2017 - 18 Maart 2017

Marrakech

11 Maart 2014 - 22 Maart 2014

Zuid-Afrika

27 Maart 2013 - 02 Juni 2013

Reis naar Spanje

Landen bezocht: