Lang geleden! - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Lang geleden! - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Lang geleden!

Blijf op de hoogte en volg Nikki

22 Mei 2013 | Spanje, Los Gallardos

Het is al weer lang geleden dat ik hier iets geschreven heb. Dat komt mede doordat er niet zo heel erg veel gebeurt is de laatste tijd.

Vorig weekend waren Tessa en ik alleen. Teuntje was met haar vriend in een hotel. Tessa en ik zijn op vrijdag met de jongens naar Turre gegaan om daar uit eten te gaan, we zijn naar de pizzaria geweest. Heb ik een vier kazen pizza gegeten was niet heel erg speciaal ofzo maar wel lekker. Daarna zijn we naar onze bar geweest (haha de bar waar we altijd heen gaan, die hebben we ons al toegeëigend) daarna was er live muziek was heel erg gezellig!

Op zaterdag hebben we rustig aan gedaan, gezellig filmpje gekeken. Zondag was het ook heel gezellig. De dag daarna zijn we wezen zwemmen bij de camping waar Pablo werkt (Pablo is de man die hier in het huisje woont), daar was een zwembad met allemaal ligbedden. Heerlijk. Je moest alleen wel wat bestellen dus hebben we een tosti genomen. Voor 4 euro had je een tosti, friet en sla. Erg lekker.

Gister zijn we ook uiteten geweest (iemand was jarig), weer bij dezelfde pizzaria was weer erg lekker. Ik heb kip met een of andere saus genomen, heeeerlijk!

Verder is het weer de laatste paar dagen niet heel erg lekker weer geweest. Heel erg veel wind en gister een en al regen en blubberzooi. Zo leuk met het terug lopen vanaf Turre, is toch 4 km door de modder heen banjeren. Bah. Ook is er op de weg naar Turre geen verlichting dus konden we niet echt zien waar we liepen.

Vandaag zijn we ook vrij. Maar we moesten echt huiswerk maken. We leven hier volgens de Spaanse regeltjes, het Manaña Manaña princiepe. Als het vandaag niet gebeurt gebeurt het morgen wel. Ik denk dat ik die regel ook mee ga nemen als ik weer terug naar NL ga.

  • 22 Mei 2013 - 21:23

    Inge:

    Hoi Nikki,

    Ik denk dat je de zon mee hier naar toe moet nemen, het is hier gewoon maar 10 graden!
    Die manana regel zie ik wel zitten!!

    groetjes Inge(mama)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Los Gallardos

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 90715

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 17 Juni 2017

Zwitserland

10 Maart 2017 - 18 Maart 2017

Marrakech

11 Maart 2014 - 22 Maart 2014

Zuid-Afrika

27 Maart 2013 - 02 Juni 2013

Reis naar Spanje

Landen bezocht: