3 weken - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu 3 weken - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

3 weken

Blijf op de hoogte en volg Nikki

06 Maart 2013 | Nederland, Zevenaar

Over 3 weken vertrekken we alweer richting Spanje, we hebben er ontzettend veel zin in en alles is gelukkig al geregeld! De tijd gaat (nu al) ontzettend snel. Gister heb ik nieuwe 'berg wandel' schoenen gekocht omdat in het gebied waar we zitten dat hard nodig zou zijn.

• 13 Maart 2013 - 16:18

Corinne:

Wat leuk zeg die site, nog even wachten en dan lekker in Spanje.
    groetjes corinne

• 13 Maart 2013 - 17:10

Edwin:

Handig hoor die site, kunnen we je mooi volgen als je daar bent ! Goede reis alvast en heel veel succes daar.

Verslag uit: Nederland, Zevenaar

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)