Aankomst Spanje - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Aankomst Spanje - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Aankomst Spanje

Blijf op de hoogte en volg Nikki

27 Maart 2013 | Spanje, Los Gallardos

Gisteravond hebben mijn ouders me naar Teuntje (vriendin die tevens mee naar Spanje ging) gebracht. We stonden vandaag om half 4 op om vervolgens om half 5 weg te gaan. Eenmaal aangekomen in Dusseldorf Weze kwamen we Tessa tegen en konden we gaan inchecken. Het was erg koud in Weze! Het inchecken ging goed, mijn koffer woog 17 kilo. We mochten 20 meenemen. Na het inchecken gingen we naar de douane, ik werd natuurlijk gefouilleerd. na de douane zijn we in de bus gestapt die ons naar het vliegtuig bracht. We konen gelukkig naast elkaar zitten. De vlucht ging verder goed, was erg gaaf (vond ik dan). Eenmaal aangekomen in Almeriá gingen we onze koffers ophalen. Het was ongeveer 25 graden dus we hadden het heel erg warm. In Almeriá kwam Vincent (vrijwilliger) van Paws-Patas (stagebedrijf) ons ophalen. Hij bracht ons naar het bedrijf. Het bedrijf ligt tussen Los Gallardos en Turre in. Het is een arme buurt waar heel veel engels gesproken word (hoeven we gelukkig niet met de taal te worstelen!). Eenmaal aangekomen kregen we een rondleiding door het bedrijf er zitten nu ongeveer 70 honden. Heb nu al een paar hele leuke gezien! Daarna hebben we heel erg veel mensen ontmoet. Tegenover onze sta caravan zitten 3 Duitse stagiaires. Na de rondleiding zijn we boodschappen gaan doen. We werden na gekeken door de Spanjaarden.... die allemaal rare opmerkingen maakte (die we toch niet verstaan). Toen zijn Teuntje en ik de omgeving gaan verkennen met onze camera's. Daarna hebben we eten gekookt en nu gaan we even rustig aan doen en dan straks (vroeg?) naar bed!

  • 27 Maart 2013 - 19:17

    Janneke:

    Hey nikki,

    Veel plezier, en geloof me die spanjaarden wen je snel genoeg aan!!
    Geniet van het lekker weer en de omgevinv!!
    :D

    Groetjes,
    Janneke

  • 27 Maart 2013 - 19:17

    Janneke:

    Hey nikki,

    Veel plezier, en geloof me die spanjaarden wen je snel genoeg aan!!
    Geniet van het lekker weer en de omgevinv!!
    :D

    Groetjes,
    Janneke

  • 27 Maart 2013 - 19:51

    Corinne:

    Hoi Nikki,

    fijn de je goed aangekomen bent en dat de reis goed is gegaan.
    ga maar lekker genieten van het weer en veel succes daar met je stage.
    groetjes en tot de volgende bericht
    Corinne

  • 27 Maart 2013 - 21:10

    Maira:

    heeeeee!

    Leuk man! Hier was het lekker 5 graden! ben je al jaloers? maar geniet van je 'vakantie'!
    Doe de groetjes aan Teuntje en Tessa!

    xxxx jezusssje

  • 28 Maart 2013 - 08:37

    Inge:

    Hoi Nikki,

    Heel gaaf allemaal, vooral het weer!!
    Ik moet dadelijk weer in de kou met de hondjes wandelen,maar bij ons wordt het ook nog wel warm.
    Leuk dat je nu bij de puppy,s en jachthonden bent ingedeeld, je zult wel een paar Ascaatjes zien!!
    Maar je neemt niets mee naar huis!!
    En wat die spanjarden betreft, je kunt gerust wat terugzeggen, verstaan ze ook niet!!

    Veel plezier nog, en doe de groeten aan Tessa en Teunuje.

    groetjes Inge.

  • 28 Maart 2013 - 08:42

    Niels:

    Hoi nikki

    heel cool dat je Spanje zit, bij ons is het ook lekker weer hoor wel 0 graden.
    ik heb nu vrij want ik heb studiedag, ik ga vanmiddag met Jasper voetballen.


    veel plezier, groetjes Niels

  • 28 Maart 2013 - 19:33

    Ruud:

    Hey meisie!
    Hoe is 't daar? Hier waait het gelukkig niet meer zo hard. Heb je al kennis gemaakt met je duitse buren?
    Bem benieuwd hoe het daar gaat. Kun je wat foto's op de site zetten?
    groetjes van papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Los Gallardos

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 90715

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 17 Juni 2017

Zwitserland

10 Maart 2017 - 18 Maart 2017

Marrakech

11 Maart 2014 - 22 Maart 2014

Zuid-Afrika

27 Maart 2013 - 02 Juni 2013

Reis naar Spanje

Landen bezocht: