Hondenshow & enge sprinkhanen - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Hondenshow & enge sprinkhanen - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Hondenshow & enge sprinkhanen

Blijf op de hoogte en volg Nikki

31 Maart 2013 | Spanje, Los Gallardos

Vandaag moest de klok een uur terug gezet worden dus we moesten een uur eerder op. Dat ging verkeerd dus de wekker ging in plaats van half 8 om half 6... ik had de klok 2 uur terug gezet... heel vervelend. Toen uiteindelijk de wekker toch om half 8 ging zijn we wezen ontbijten. Toen zijn we naar 'the office' gegaan om te kijken waar we moesten werken. Ik stond weer bij HB (hunting block). Ik ben een stuk met Hoove wezen wandelen, was wel gezellig beetje door de omgeving heen lopen. Toen ik klaar was met het voeren, schoonmaken en mishandelen van de honden. Zijn we naar een hondenshow geweest. Het stelde opzich niet zo heel erg veel voor maargoed. Het was wel gezellig en leuk om een keer mee te maken. We zijn erachter gekomen dat de mode in Spanje echt 100 jaar achter loopt. Na de show zijn we weer terug gegaan naar the shelter om verder te werken. Toen de pups voor de tweede keer naar buiten gingen ben ik zwaar mishandeld door de pups. Ze hebben nu al een broek en mijn armen kapot gemaakt! Zo leuk puppies. Ook ben ik vandaag bijna 2 keer aangereden omdat die Spanjaarden totaal niet kunnen rijden en er geen rekening mee houden dat er ook mensen door de omgeving wandelen. Ook snappen ze niet dat je geen spaans kan als je heel dom naar ze aan het kijken bent... volgens mij ben ik uitgescholden ofzo heel gezellig :D. En net kwam de spanjaard die skiekum verliefd is op ons (maar die geen engels, nederlands of wat dan ook kan) voorbij. Hij kwam waarschijnlijk kijken welk beest er vermoord werd ofzo omdat we heel leuk dierengeluiden aan het nadoen waren :D. Hij wou het dier geloof ik vergassen met een joint ofzo (kwam me een lucht voorbij...). Maar ik geloof dat hij het wel doorheeft dat wij het zijn (vooral na gisteren)

Voor diegene die het nog niet weten, gister zijn we aangevallen door een evil sprinkhaan. We hadden de deur open staan om te luchten, om 9 uur (in het donker) wou Tessa de deur dicht doen, sprong er een gigantische sprinkhaan weg, de kamer in. Ik was bij dat punt al gillend naar mijn kamer gegaan samen met Tessa. Teuntje zei dat we ons niet zo aan moesten stellen. Ze ging hem wel even vangen. Toen ze naar de evil sprinkhaan toe liep, wou dat beest weg vliegen of wat dan ook dus hij begon met zijn vleugels te klapperen. Waarna Teuntje zich gillend bij ons voegde. De deur zat zicht en de evil sprinkhaan in de kamer. Toen besloten we hem toch te gaan vangen. Poging mislukt Teuntje en ik gillend in de kamer en Tessa gillend buiten. Teuntje is toen door het raam naar buiten geklommen en heeft me ervan verzekerd dat de evil sprinkhaan niet op mijn slaapkamer deur zat. Toen ben ik ook snel naar buiten gesprint. Eenmaal buiten heeft Teuntje een theedoek gepakt en hem over de evil sprinkhaan gegooit (die inmiddels op de zeep zat, kon ik door het raam heen zie). De eerste keer gooien ging verkeerde de tweede keer goed. Toen heb ik een dwijlstok gepakt en daarmee de zeep omgestoten (en de rest van het aanrecht, dus het was een zooitje). Toen heeft Teuntje met gevaar voor eigen leven mijn schoen gepakt en de evil sprinkhaan na veel worstelen vermoord. De deur blijft dicht. Conclusie: Sprinkhanen zijn eng.

  • 31 Maart 2013 - 23:03

    Edwin:

    LOL ! Wat een verhaal over die sprinkhaan. Pas maar goed op, misschien zit er nog wel meer ongedierte rond jullie huisje !

  • 31 Maart 2013 - 23:31

    Ruud En Inge:

    Hey Nikki,
    Is het in Spanje anders dan bij ons? Wij moesten de klok een uur VOORUIT (!!!!) zetten...................
    En ik heb gehoord dat de spinnen nog groter zijn dan de sprinkhanen.....
    Pas je wel op met het verkeer, dat is daar iets anders geregeld dan bij ons!

    groetjes papa & mama

  • 01 April 2013 - 20:12

    Inge:

    Hoi Nikki, niks voor mij. Ik dacht dat jij nergens bang voor was. Neemt allemaal enge beesten naar huis. En nu bang voor een sprinkhaan. Lijken toch een beetje op wandelende takke???? :-) . Groetjes ik wacht met smart op je je volgende avontuurverhaal xxxxx ps kijk je een beetje uit ???!!!!!!!!

  • 01 April 2013 - 23:06

    Annie:

    Hallo nikki
    Wat een gedoe zeg
    Ik dacht dat jij wel een kakkerl ak ken en spri nkhanen opvang wou beginnen
    Dan sturen we wel lege jampotjes op naar jou
    Deed je eerder ook toen je nog op de basisschool zat.
    Veel succes met de honden
    Gr annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Los Gallardos

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 90715

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 17 Juni 2017

Zwitserland

10 Maart 2017 - 18 Maart 2017

Marrakech

11 Maart 2014 - 22 Maart 2014

Zuid-Afrika

27 Maart 2013 - 02 Juni 2013

Reis naar Spanje

Landen bezocht: