Hond gevonden - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Hond gevonden - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Hond gevonden

Blijf op de hoogte en volg Nikki

29 Maart 2013 | Spanje, Los Gallardos

Vannacht heb ik gelukkig al een stuk beter geslapen dan de nacht ervoor. Onze duitse buren hadden nog oordopjes over! Gelukkig :). Vanochtend moest ik samenwerken met een Engelsman. Hij praatte heel erg snel engels maar ik kon het gelukkig wel verstaan. De honden hadden vandaag weer nieuw voer vonden ze erg lekker, ook moesten we soort van vitamine pasta in het voer doen. Voor de vitaminen dus :p. Daarna heb ik de honden in de grote kennel gedaan. De pups vonden het geweldig om lekker rond te kunnen rennen. We waren heel erg snel weer klaar. Om 10 uur waren we al klaar, dus toen heb ik Teuntje een beetje geholpen en met de hondjes van The Front gespeeld. Daarna mochten de honden van HB (hunting block waar ik bj ingedeeld sta) eruit. Vonden ze weer heel erg leuk. Tijdens de Siësta hoorde Teuntje en ik een hond janken. We dachten in eerste instantie dat het de hond van de buren was maar hij bleef maar door janken. Dus toen zijn we even gaan kijken. Er zat een Galgo (soort windhond) vast geknopen aan de boom. Zo zielig. Er zat een stro-band heel erg strak om zijn nek vast. Ik snap niet hoe die mensen dat kunnen doen. De hond is meteen met Tessa meegegaan naar de quarantaine. Het gaat nu wel goed met hem. Gelukkig maar. Toen was het onderhand al weer 7 uur en ben ik naar de caravan gegaan. Ik heb trouwens wat foto's op facebook gezet!

  • 29 Maart 2013 - 20:25

    Corinne Marijke Sandra Edwin:

    Hoi Nikki,

    We hebben even bij facebook je fotos gekeken. Wat een leuke omgeving waar je bent. auper gaaf. wat zielig dat mensen zon lief hondje alleen achter laten. Dat zou niet mogen maar gelukkig hebben jullie die gevonden.
    Marijke en Sandra hebben een paar dagen vrij in verband met paasdagen.
    Jij en rest ook fijne paasdagen en geniet van het mooie weer.
    Slaap lekker voor straks met je oordopjes dat zal vast beter worden.
    groetjes en tot de volgende bericht
    Corinne Marijke Sandra Edwin

  • 30 Maart 2013 - 20:04

    Marc:

    Hoi Nikki,
    Kun je ook wat foto`s erop zetten van de omgeving?
    Je hebt in ieder geval mooi weer heb ik gehoord.
    Voor de rest veel plezier !
    Groetjes,
    Marc t.b

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Los Gallardos

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 90715

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 17 Juni 2017

Zwitserland

10 Maart 2017 - 18 Maart 2017

Marrakech

11 Maart 2014 - 22 Maart 2014

Zuid-Afrika

27 Maart 2013 - 02 Juni 2013

Reis naar Spanje

Landen bezocht: