Nieuwe pups - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Nieuwe pups - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Nieuwe pups

Blijf op de hoogte en volg Nikki

06 April 2013 | Spanje, Los Gallardos

Gisteravond zijn Teuntje en ik naar Turre gelopen, nog wat boodschappen halen. En aangezien het door het weiland sneller gaat dan over de normale weg zijn we door de weilanden gegaan. De heenweg ging prima, aangekomen in Turre zijn we even naar de winkel gegaan (vroeg er een man wat er in de doos zat hij dacht wat levends... heel vaag..) op de terug weg gingen er weer mensen uit de auto hangen om ons beter te bekijken... heel onopvallend maar niet heus. Toen we terug gingen naar paws was het al donker. We gingen weer door het weiland maar we wisten niet meer waar we naar toe moesten... dus door allemaal bosjes heen gebanjerd totdat we op de goede weg kwamen. Heel gezellig!

Vandaag stond ik de hele dag bij HB samen met Suzanne (vrijwilliger). Er zitten nu 15 pups en 3 volwassen honden. Gister zijn er 6 nieuwe pups bij gekomen. Heel veel schoonmaak werk dus! In de eerste kennel zitten Daisy en Rose twee maltezer leeuwtjes. In de tweede kennel zit nog steeds de Angus clan + Eyma. Eyma is binnen gebracht met haar broertje Elio (foto's volgen nog) maar Eyma was de dominant voor de groep waar ze zat dus is de over gezet. In de kennel daarnaast zitten de T-pups (zijn toen ze 3weken oud waren voor het hek gedumpt en met de hand opgevoed) bij de T-pups zit Elio. Daarnaast zit de Daiva-clan en daarnaast Lily. Zat te doen dus op een dag!

In de middag hebben we met Sonja gewandeld was erg leuk, ook hebben we een doodgereden slang gezien! Ik wist dat hier slangen zaten! Alleen jammer dat hij dood was.

We zijn vandaag begonnen met het trainen van Ralph (puppy) hij heeft nu al mijn broek, vest, armen en benen kapot gemaakt. Heel erg leuk zon pup :D. Geen wonder dat niemand hem wil adopteren.. haha. Van sommige honden snap ik echt niet dat ze hier nog zitten, ze zijn zo lief dus als iemand een hondje wil adopteren?

De hond die we gevonden hebben Fuxia heeft nu al 3 keer geprobeerd zichzelf te verhangen (probeert ze te ontsnappen door een klein gaatje in de deur, lukt niet hangt ze zichtzelf op...) ze is al 2x op het dak geklommen (vraag ons niet hoe..) en ze heeft al 100 ontsnappingspogingen gedaan.

En vandaag zijn er weer 3 nieuwe honden gekomen. Een pup was gevonden in de stad, een galgo was gevonden langs de weg en de andere hond ook.

• 06 April 2013 - 21:37

Inge(mama):

Hoi Nikki,

Je snapt toch niet dat mensen pups dumpen??
    Sommige mensen zijn echt niet helemaal goed bij hun hoofd!!(netjes gezegd he?)
    Er zitten in jou gebied wel slangen, maar die zijn niet zo groot, dus heb je weer mazzel!
    doe de groeten aan Tessa en Tuentje1

Verslag uit: Spanje, Los Gallardos

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013