Ordinary Day - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Ordinary Day - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Ordinary Day

Blijf op de hoogte en volg Nikki

08 April 2013 | Spanje, Los Gallardos

Gister tijdens de siesta heb ik een slang gezien! Ik ging kijken hoe het met Galga ging (die drachtig is) toen ging ik bijna op een slang staan. De slang was ongeveer een halve meter lang en best wel dik.. ben blij dat ik er niet op ben gaan staan! Galga was nog niet bevallen en vandaag hebben ze de pups weggehaald wat dat kon blijkbaar nog..

Gister zijn Teuntje en ik nog 1,5-2 uur wezen wandelen door het 'woesteinlandschap' of hoe je het dan ook wilt noemen. Overal zie je kogelhulsen heel erg leuk.... en we hebben een auto gevonden! Heel appart! En dit keer waren we helemaal niet zo heel erg verdwaald een klein beetje maar :D. Duurde maar een half uurtje voordat we de weg terug gevonden hadden!

Vanochtend kon ik mijn bed echt niet uitkomen, ik sliep best laat door die geweldig leuke honden die in een keer allemaal gaan blaffen. Dus toen de wekker ging draaide ik me lekker nog een keer om, waarna Tessa me kwam halen... en daarna gingen Tessa en ik Teuntje uit bed proberen te krijgen, we zijn uiteindelijk maar begonnen met ontbijten zonder haar.

Vandaag stond ik weer bij HB. Kerry was vandaag de leidster (dat mens met smetvrees). Ik dus heel druk bezig met schoonmaken. Tussendoor nog even met de pups geknuppeld en met Ralph getraind. Gaat al een stuk beter met het aan de lijn lopen!

Tijdens de siesta (het was ongeveer 30 graden, veel te warm om te werken) kwam Kerry naar me toe met de mededeling dat de manden van de pups alweer niet goed gedaan waren, ze snappen hier niet dat de pups continu alles onder zeiken. Maargoed ik om 1 uur dus weer naar de pups de bedjes alweer verschoond, nieuw stro erin (moet nu onderhand 4x per dag...). Kwam ze om half 2 weer naar me toe dat het niet goed was en dat de pups wel een goed bed moeten hebben. ALsof de pups met 30 graden in hun lekker warme bedje gaan liggen? Denk het niet... Tijdens de Siësta hebben we lekker van het zonnetje genoten en de Spanjaarden belachelijk gemaakt. Ze moesten een of andere wasmachine naar de auto brengen en die kregen ze niet op de kruiwagen. Heel erg grappig, we hebben ze een voice over gegeven! Ontzettend leuk die Spanjaarden.

Ik ga nu stoppen met typen ik word hier helemaal lek gestoken... Geweldig leuk die muggen!


  • 08 April 2013 - 21:50

    Jan:

    Is dat leuk:
    knuppelen met puppy's ?
    Kunnen we misschien een nieuwe volkssport van maken....
    Groetjes uut Zénder!

  • 09 April 2013 - 08:02

    Papa:

    Ik hoor het wel weer...............lekker luieren en af en toe puppy knuppelen! Echt vakantie..........

  • 09 April 2013 - 12:41

    Inge:

    Hoi Nikki
    Wel een beetje lief doen tegen de puppy's??????
    Had ik niet achter je gezocht. HHhhahahahahha


  • 09 April 2013 - 14:10

    Inge(mama):

    Ha Nikki,

    Wij hebben ook mooi weer gehad, zondag was het maar liefst 10 graden!
    We zijn met de honden en broertje en zusje naar de hei geweest, hebben daar een heuveltje gezocht, en daar heerlijk van de zon genoten! ik dan, Niels ging iedere keer in de aanval, maar daar had papa alleen last van, en hij zat heeltijd onder het zand.
    Maar hij is erg vasthoudend, dus probeerde het iedere keer weer, en iedere keer lag ie weer op zijn rug in het zand! papa is toch nog sterker!
    Is het een idee om die pups bij hun slaapplaats weg te houden overdag?
    Dan hoef je ze niet zo vaak te verschonen, slim plan he?

    groetjes Mama

  • 09 April 2013 - 16:35

    Niels (broertje):

    Hallo nikki,
    gaat het goed met je met mij wel
    ik heb verkeersexamen gedaan het was niet zo moeilijk
    heb je nu nu wel een lievelings hond?
    met asca en rocco gaat het ook goed!
    het regent hier nu dat vind ik niet leuk, maarja, de zon wil maar niet komen vandaag


    groetjes van niels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Los Gallardos

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 90715

Voorgaande reizen:

30 April 2017 - 17 Juni 2017

Zwitserland

10 Maart 2017 - 18 Maart 2017

Marrakech

11 Maart 2014 - 22 Maart 2014

Zuid-Afrika

27 Maart 2013 - 02 Juni 2013

Reis naar Spanje

Landen bezocht: