Leuke pups! - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu Leuke pups! - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

Leuke pups!

Blijf op de hoogte en volg Nikki

10 April 2013 | Spanje, Los Gallardos

Vandaag stond helemaal in het teken van de pups. Niet omdat er iets ging gebeuren ofzo maar puur omdat ze zelf aan het vervelen waren. Het begon gister al, Pria viel haar zus Polka aan omdat Polka aan het vervelen was. Polka verveelt alleen maar Pria haalt uit. Conclusie dikke snee in de poot van Polka.

Vanochtend stond ik bij HB. Met het voeren moest ik Polka alleen voeren omdat die Pria wegjoeg bij haar eigen voer of iets in die richting. (dan gingen ze weer vechten en dat was niet de bedoeling). Na het voeren weer terug gedaan, ging prima. Het enige zielige was dat Polka niet naar buiten mocht omdat de wond eerst moet genezen. In de tussentijd nog bij de Angus groep geweest om te knuffelen. Een ramp. Ralph hing continu aan je been. Eyma ondertussen ook al. Dat vind Rex niet goed dus die jaagt ze weg waarna er iemand perongelijk tegen Carmen aan loopt waarna Carmen de hele boel gaat lopen opstoken. Uiteindelijk komen Angus en Rex aan die geven samen met Carmen Ralph op de klote en dan is het weer goed.

Toen de T-pups naar buiten mochten was het helemaal feest. Tijola en Toots twee kleine bruine dingen zijn behoorlijk snel ontsnappen continu enzo heel gezellig. Na 15 min had ik ze alle 5 te pakken en kon Lily eruit.

In de Siësta heerlijk in bikini buiten gelegen genoten van het zonnetje was vandaag rond de 30 graden, te warm om te werken! Maar wel heerlijk :D.

Om 4 uur weer begonnen Tessa stond samen met mij bij de HB. Toen we gingen beginnen kwam de teamleidster naar ons toe met de mededeling dat Pria Polka weer gegrepen had (Polka was weer aan het etteren). Dus Pria moest bij de Angus groep, daar zijn de pups net iets harder dan normaal (zijn merendeel herders). Pria dus bij de Angus groep gezet na flink wat gesnauw leek het goed te gaan. Volgende probleem: Pria eet dekens en wat ligt er overal bij de Angus groep? Juist dekens. Alle dekens eruit gehaald vonden de pups geweldig lekker trekspelletjes doen. Niet leuk! Heel gedoe om de pups weer terug de kennel in de proppen. Daarna de dekens verwisseld voor STRO! Ik heb de Angus groep nog nooit zo blij gezien. Ik heb de de komende paar uur niet meer gezien (daarna zag het er uit als een slagveld overal waar je keek stro...)

Zo ziet een gemiddelde dag er met de pups ongeveer uit. Pups zijn zo leuk..

En dan heb ik het feit dat ze ontzettend veel poepen, last van de tandjes hebben, in de pubertijd zitten, in alles bijten, aan je broek hangen en overal een teringbende van maken nog niet eens genoemd!

Maar ze zijn wel leuk hoor! <3

• 11 April 2013 - 07:05

Papa:

Leuk hè pups............! Je bent er maar druk mee.
    Gelukkig vind je nog tijd om tussen door lekker te luieren in de zon.
    Hoe slecht kun je het hebben?
    Geniet er maar van, 10 weken zijn zo voorbij.....
    Hier wordt het weer gelukkig (eindelijk!) iets beter, we gaan al richting 15-20°C
    doeg,
    papa