ZON, ZEE & STRAND! - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu ZON, ZEE & STRAND! - Reisverslag uit Los Gallardos, Spanje van Nikki Berkel - WaarBenJij.nu

ZON, ZEE & STRAND!

Blijf op de hoogte en volg Nikki

12 April 2013 | Spanje, Los Gallardos

Vandaag waren we vrij. Dus gingen we naar Mojácar Playa naar het strand! Vincent heeft ons vanochtend afgezet. Toen zijn we eerst even door de stad heen gelopen, winkels in en uit gegaan en natuurlijk terassjes gepakt. Rond 3 uur naar de zee gegaan. Ben er meteen in gegaan, ijs koud maar ik moest en zou zwemmen! Op het strand was het een beetje uitgestorven, het is immers lente hier en dan zwemmen de Spanjaarden niet. Sterker nog die lopen nu nog in lange broek en lange mouwen. Het was vandaag ongeveer 30 graden..

De zee was heel leuk, daarna lekker op het strand gelegen. Heerlijk! En dan te bedenken dat het in Nederland de hele dag heeft geregend!

Daarna zijn we naar een paar strand tenten geweest en hebben we een pizza gegeten.

Tussendoor is mijn tas nog kapot gegaan dus heb een nieuwe gekocht, een hele vrolijke strandtas achtig iets. Hopen dat die wel wat langer mee gaat.

Aan het eind van de dag hebben we in het Spaans/Engels/Nederlands/Gebarentaal een taxi duidelijk gemaakt waar we heen moesten.

Heerlijk zon dagje strand! :D

• 12 April 2013 - 21:32

Jan B.:

Jaloers!!

Verslag uit: Spanje, Los Gallardos

Nikki

Ik ben gek op reizen. De wereld verkennen en andere culturen en natuur bewonderen! Voel je vrij om mijn verslagen te lezen en om reacties te plaatsen! (Als je niks positiefs te zeggen hebt dan hoef je geen reactie te plaatsen!). Als je vragen of tips hebt voel je vrij om contact op te nemen :)

Actief sinds 06 Maart 2013